Praktisk. 

 

 

Aldersgrænse:

 

Aldersgrænsen til dette scenarie er min. 18 år.

 

Hvornår og hvor:

Pagten - Den Lysende Sti foregår i dagene d. 7. 8. og 9. september 2007 i Tange Plantage (Tangevej) i Ribe

 

Tilmelding og betaling:

Pris for scenariet 200 kr. for foreningens medlemmer 300 kr. for gæster

 

Tilmelding og betaling senest 1. august

(ved betaling senere end 1. august tillægges et strafgebyr på 100 kr. som du enten selv kan lægge til din indbetaling eller aflevere ved tjek ind)

tilmeldingen bliver lukket når scenariet er fyldt op, dette annonceres på Ripens forum under Pagten

 OBS - du er ikke tilmeldt scenariet før du har betalt

Tilmelding:

Du tilmelder dig ved at sende en mail til sortelver@gmail.com med følgende oplysninger:

Navn -

Alder -

Adresse -

Telefonnummer -

E-mail -

Ønsker - skriv her lidt om hvad du kunne tænke dig at spille, og den gruppe/race du gerne vil spille. Kom helst med flere forslag til roller du kunne tænke dig i tilfælde af racen/gruppen er besat.

Hvis I er flere der gerne vil være i samme race/gruppe, så skal I sende en samlet tilmelding så hurtigt som muligt - (hvor hver enkelt spiller er beskrevet som nævnt ovenfor)

 

Betaling: Vigtigt - mærk indbetalingen Pagten og tydeligt navn

 

Over netbank - Regnr. 9692 kontonr. 0016637297

 

Via posthuset - Gironr. 0016637297

                          Ripen LiveRollespil

                          v/Viggo Lorenzen

                          Forbrovej 11

                          6771 Gredstedbro

 

Der vil være tjek ind fra kl. 18.00 til kl. 20.00 d. 7/9

Kl. 20 er der fælles briefing og derefter er der mulighed for de enkelte grupper at indrette sig og finde ud af hvem der er hvem. Spillet går i gang præcis kl. 22.00. Hvis det skulle vise sig at en gruppe ikke er fuldtallig på det tidspunkt, bliver gruppen først ført i spil når alle er kommet.

 

Spillet /scenariet slutter søndag morgen d. 9/9. kl. 02.00

Herefter er der fælles debriefing, hvor de enkelte grupper har mulighed for at berette om deres mission og hvordan det gik med den. Fælles oprydning og aflevering af området i løbet af søndag formiddag.

 

Medbring:

De enkelte grupper får anvist et område, hvor foreningen stiller telte (pavilloner), borde og stole (i plastik) til rådighed (I er også velkomne til selv at tage med). Da alle grupper på nær en er tilrejsende, vil det være en mere eller mindre spartansk indretning, men tag gerne tæpper o.l. med til at gøre det lidt personligt med.

Derudover skal du selvfølgelig medbringe dit personlige grej der som minimum skal indeholde:

Drikke (krus/glas) og spisegrej (skål, ske og kniv)

 

Forplejning:

Der vil være fuld forplejning hele scenariet som består af brød og pålæg m.m., drikkevarer >ingen alkohol< som juice, kaffe, te o.l., varm mad lørdag, frugt og forskellig snacks.

 

Andet:

Der vil være adgang til toilet og vand (der kan varmes vand), men vi har ikke mulighed for at tilbyde et bad. Så afsminkning efter scenariet må foregå etapevis, og derefter kan man jo tage i den lokale svømmehal, som ligger lige i nærheden, hvor der kan bades for en halvtredser

 

Vigtigt:

I øvrigt er det foreningen Ripens vedtægter og aftaler med skovdistriktet som er gældende, og det betyder bl.a.

  • Indtagelse af alkohol til et scenarie arrangeret af Ripen LiveRollespil er ikke tilladt uanset hvilken aldersgruppe scenariet henvender sig til
  • Brugen af Naturstyrelsens arealer foregår på naturens præmisser - ødelæg ikke noget, tramp ikke noget ned, efterlad ikke noget og ryd op efter dig
  • Det er et offentligt område, så brugen af området skal ske under hensyntagen til andre brugere af området og åben ild er ikke tilladt. Altså ingen bål i lejrene og stearinlys skal være bag glas. Flagermuslygter kan bruges, men generelt, lys kun under opsyn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pagten - http://sortelver.ripen.dk  E-mail - sortelver@gmail.com  -  Konto nr. - 9692 1-663-7297