Generalforsamling 2021

Lørdag d. 24/4 afholder vi årets generalforsamling.
Forsamlingen foregår ved vores hytte på Tangvej nr. 122A og starter klokken 11.00. Det vil dog være muligt at ankomme fra klokken 10.00, så vi forhåbentlig kan starte til tiden.

Årets generalforsamling vil bliv afviklet i hertil opsat telt, hvor vi selvfølgelig sørger for at overholde generelle afstandskrav og sikkerhed i forbindelse med Covid-19. Da eventet foregår i telt, vil det være en god idé at sørge for praktisk påklædning, da vi jo ikke kan garantere for vejret – vi opsætter dog varmekanoner og lignende for at sikre de bedst mulige forhold for generalforsamlingen.

Jævnfør vedtægterne, kan alle betalende medlemmer stemme – både de almene medlemmer og støttemedlemmer. Det er derfor muligt at ordne sin årlige betaling på dagen, men vi ser gerne, at man har ordnet det på forhånd. Se hjemmesiden www.ripen.dk for flere informationer.

Som altid er det muligt at komme med forslag til ændringer i vedtægter mv. Disse skal være bestyrelsen i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen og skal sendes til bestyrelsen@ripen.dk – alle forslag lægges op her på eventet en uge før generalforsamlingen, så det er muligt at læse op på forslagene inden de skal behandles på generalforsamlingen.

Der vil i løbet af dagen blive serveret mad, drikke og snacks, så lad madpakken blive hjemme.
Hvis der er spørgsmål eller lignende, kan de enten sendes til os pr. mail

Vi glæder os til se jer 🙂

Ripens bestyrelse